Účtovníctvo a mzdy

Podvojné účtovníctvo

Vykonávanie účtovníckych prác a iných výkonov v podvojnom účtovníctve v rozsahu podnikateľskej činnosti uvedenej v živnostenskom oprávnení pre:

  • Právnické osoby
  • Neziskové organizácie

Účtovné práce sú realizované v profesionálnom programovom vybavení Softip Profit Plus od spoločnosti Softip a.s. v ekonomickom a odbytovom module.

Základné úkony spracúvania podvojného účtovníctva:

  1. prvotné spracovanie účtovných dokladov, predkontácia, zaúčtovanie
  2. vedenie podvojného účtovníctva účtovnej jednotky
  3. vedenie účtovného denníka a hlavnej knihy
  4. evidencia prijatých a vydaných faktúr
  5. evidencia pohľadávok, záväzkov a ostatných saldokontných účtov
  6. evidencia majetku
  7. skladová – materiálová evidencia
  8. evidencia k dani z pridanej hodnoty
  9. evidencia pokladničných operácií a pokladničnej knihy
  10. podklady k inventúram
  11. inventarizácie majetku a záväzkov
  12. spracovanie účtovnej závierky
  13. účtovné poradenstvo
  14. ekonomické poradenstvo
  15. priebežné vyhodnocovanie výsledku hospodárenia
  16. spracovanie mzdovej agendy
  17. spracovanie priznania k dani z pridanej hodnoty
  18. spracovanie daňového priznania k dani z príjmov právnických osôb, výkazy, poznámky
  19. spracovanie priznania k dani z motorových vozidiel
  20. spracovanie interných smerníc
  21. ďalšie úkony na základe dohody zmluvných strán
  22. konzultácie
Cenník:
  1. Za každú zaúčtovanú položku podľa obratovej predvahy 0,65 €, minimálne 50 € mesačne. Pokiaľ počet účtovných položiek presiahne 1 000 € cena sa upravuje dohodou.
  2. Za konzultácie a poradenstvo 25 €/hodina.
  3. Kompletná účtovná závierka podľa rozsahu minimálne 150 €.
  4. Daňové priznanie k dani z motorových vozidiel 5 € za jedno motorové vozidlo.
  5. Spracovanie interných smerníc 10 € za stranu.
  6. Za ďalšie práce a úkony sa cena stanovuje dohodou.

Jednoduché účtovníctvo

Vykonávanie účtovníckych prác a iných výkonov v jednoduchom účtovníctve v rozsahu podnikateľskej činnosti uvedenej v živnostenskom oprávnení pre:

  • Fyzické osoby – podnikateľov SZČO
  • Občanov
Účtovné práce sú realizované v programovom vybavení Alfa Plus od spoločnosti Kros a.s.

Základné úkony spracúvania jednoduchého účtovníctva:

1. prvotné spracovanie účtovných dokladov, predkontácia, zaúčtovanie
2. vedenie jednoduchého účtovníctva účtovnej jednotky
3. vedenie peňažného denníka
4. evidencia prijatých a vydaných faktúr
5. evidencia pohľadávok a záväzkov
6. evidencia majetku
7. evidencia pokladničných operácií a pokladničnej knihy
8. evidencia finančných operácií z bankového výpisu
9. inventarizácia majetku a záväzkov
10. spracovanie účtovnej závierky
11. účtovné poradenstvo
12. ekonomické poradenstvo
13. priebežné vyhodnocovanie zisku, prípadne straty
14. spracovanie mzdovej agendy
15. spracovanie daňového priznania k dani z príjmov fyzických osôb typu A, B a výkazy
16. spracovanie priznania k dani z motorových vozidiel
17. spracovanie interných smerníc
18. ďalšie úkony na základe dohody zmluvných strán
19. konzultácie

Cenník:

a) Za každý zaúčtovaný doklad 0,75 €, minimálne 15 € mesačne.
b) Za konzultácie a poradenstvo 25 €/hodina.
c) Kompletná účtovná závierka podľa rozsahu minimálne 50 €.
d) Daňové priznanie k dani z motorových vozidiel 5 € za jedno motorové vozidlo.
e) Spracovanie interných smerníc 10 € za stranu.
f) Za ďalšie práce a úkony sa cena stanovuje dohodou.

Ukáž viac

Mzdy

Spracovanie mzdovej a personálnej agendy v rozsahu podnikateľskej činnosti uvedenej v živnostenskom oprávnení pre zamestnávateľov.

Práce spojené so spracovaním miezd a personalistiky sú realizované v profesionálnom programovom vybavení Softip Profit HR Plus od spoločnosti Softip a.s. v module PAM – platy a mzdy.

Základné úkony spracúvania komplexnej mzdovej agendy:

1. výpočet výplat podľa vopred stanovených podmienok v zmysle platného práva
2. elektronické zasielanie výplatných pások zamestnancom v zmysle § 130 ods. 5 Zákonníka práce č. 311/2001 Z.z. vo formáte pdf., zabezpečených jedinečným heslom
3. výpočet náhrad pri dočasnej pracovnej neschopnosti zamestnanca
4. výpočet tvorby sociálneho fondu
5. spracovanie príspevkov zo sociálneho fondu
6. výpočet náhrad za nadčasy zamestnancom
7. evidencia nároku na riadnu dovolenku podľa predložených podkladov
8. elektronická komunikácia s poisťovňami a daňovým úradom pri odosielaní mesačných výkazov
9. vypracovanie podkladov pre tvorbu a čerpanie rezervy na nevyčerpanú dovolenku
10. vypracovanie podkladov pre tvorbu a čerpanie rezervy na odvody do poisťovní
11. prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov v sociálnej poisťovni
12. prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov v zdravotných poisťovniach, v ktorých sú jednotliví zamestnanci poistení
13. spracovanie ročného zúčtovania dane z príjmov zo závislej činnosti
14. spracovanie ročného zúčtovania zdravotného poistenia
15. spracovanie hlásenia o vyúčtovaní dane a o úhrne príjmov zo závislej činnosti
16. vystavovanie potvrdení pre zamestnancov objednávateľa pre pracovnoprávne účely
17. vypracovanie podkladov na úhradu spracovaných miezd, odvodov do poisťovní, zrazených preddavkov na daň zo závislej činnosti, ročných zúčtovaní a iných plnení vyplývajúcich z vypočítaných miezd vo formáte pdf., excel alebo v takom formáte, aby ho bolo možné načítať ho v internet banking.
18. vypracovanie podkladov pre zaúčtovanie miezd do účtovníctva
19. ďalšie práce súvisiace so mzdovou a personálnou agendou na základe dohody
20. osobnú účasť pri kontrolách týkajúcich sa spracovávanej

Cenník:

Cena sa odvíja od počtu zamestnancov, prípadne sa stanovuje cena dohodou
a) Pätnásť zamestnancov a viac – od 11 € za zamestnanca.
b) Do pätnásť zamestnancov - od 15 € za zamestnanca.
b) Do desať zamensntancov - od 18 € za zamestanaca.
c) Do troch zamestancov - od 20 € za zamestnanca.
d) Za ďalšie práce a úkony sa cena stanovuje dohodou.